Salgsbetingelsar
Utleige av stand
Du bestiller og betaler for stand på vår heimeside www.omatte.no
Leiga er på dagsbasis, minimum 1 veke og inntil 12 måneder. Ei veke er 6 dager. Starter du f.eks. på ein mandag, vil du avslutte på ein lørdag.
Betaling og oppgjer
Betaling skjer til spesifisert konto til «Omatte».
To ganger i månaden overfører vi dine fordringer til bankkontoen du registrerer på Omatte:
Salget fra 1.-15. vert gjort opp den 30. same månad.
Salget fra 16-31. vert gjort opp den 15. månaden etter.
Dersom betalingsdatoen ikkje er en bankdag, vert pengane sett inn neste bankdag.
Prislapper
Alle varer er registrert på førehand gjennom "Omatte" som kan nås på www.omatte.no frå pc’en din, smarttelefon eller nettbrett.
Varer skal registrerast med ein detaljert skildring av vara som inneheld farge, merke, eigenskapar, størrelse og pris. For eksempel: Grønn Molo T-skjorte med biler, str 68, 49 kr.
Skildringa av vara er viktig for dei tilsette i kassen for å unngå svindel med utveksling av prislappar. Difor må også billigvarene ha en god beskrivelse, slik at det ikkje berre står "T-skjorte 50 kr".
Skildringa av vara er også ei god hjelp for deg, slik at du veit nøyaktig kva du har selt.
Prislappar vert trykt på våre kundedatamaskiner. Når standleiga startar må du kontakte personalet slik at vi kan sette deg i gang.
Dersom du ønsker å endre prisen på en eller flere varer, må denne oppdateres på nett og du vil da kunne skrive ut noen nye prislapper.
Etter at en prislapp er skrevet ut kan du ikke endre produktbeskrivelsen og prisen kan kun justeres ned. Ønsker du å endre beskrivelsen eller oppjustere prisen, må du derfor opprette varen på nytt.
Ved leie av ny stand er du selv ansvarlig for å endre prislappene. Har du leid flere forskjellige stands, må det festes nye prislapper når varer flyttes mellom de leide standene.
Oppstart
Når standen er bestilt og betalt, kan varene settast opp på standen fra kl 10.00 dagen leigeperioden startar.
Dersom du ikkje har sett opp varene dine på periodens første leigedag, kan Omatte fritt og uten varsel leige ut standen til annan part uten å refundere standleiga.
Stativa må ikkje flyttast på, og det må ikkje festast gjenstander til stativet.
Varene må plasseres på standen din. Du kan ikkje plassere varer på golvet ved din stand, på andre stands, på utstillingsbord eller andre plassar i butikken.
Varene skal arrangerast på ein måte der dei ikkje er til sjenanse for nabostands. F.eks. det er ikkje tillatt å henge kleshengere på standens sidestolper, da det sperrer for utsyn og adkomst til nabostandens varer.
Omatte kan plassere varene dine på temabord og utstillingsbord.
Bestilling og påfyll av standen din
Du er sjølv ansvarleg for å rydde opp på standen din. For at du skal selge så godt som muleg bør standen din være oversiktleg og ryddig.
Ikkje heng for mykje i standen din. Alle kle skal kunne henge på opphengsstanga og det bør vere plass til å "bla" gjennom kleda på opphengsstangen. Vi anbefaler at du har maksimalt 20 klesplagg hengande om gangen. Men det er du som bestemmer. Set opp korger eller boksar for småting slik at stativet er lett å sjå for kjøparane. Du er velkommen til å fylle på med nye varer gjennom heile leigeperioden.
Når leigeperioden din er over
Standen skal tømmast seinast en time før stengetid siste dag i leieperioden. Du er sjølv ansvarleg for å tømme standen.
Det er viktig at alle prislappar og alarmar blir verande på varene når standen vert tømd, da varer uten prislapp ikkje kan takast ut av butikken. Personalet vil sjekke varene dine ved skranken og alarmer vil bli deaktivert.
Dersom nokon andre kjem for å tømme standen for deg, må du sørge for å ringe og gi beskjed til butikken.
Dersom du ikkje har moglegheit til å pakke ned standen, kan betjeninga gjere det for deg. Denne tjenesten kostar 150kr og må avtalast på førehand. Om du ikkje hentar varene dine, eller har avtalt nedpakking av stand innan leigeperioden er over, vil det forekomme et gebyr på 200kr for at omatte må pakke ned standen din.
Produktforsikring
I Omatte gjer vi alt for å sikre varene dine best muleg. Vi har alarmer til gratis utlån for varer over 100 kr, slik at du kan sikre varene dine best muleg. Følgende forholdsregler anbefales:
Klesalarm er montert i én søm. Sett aldri alarmer i prislappen, vaskelappen, lommen eller stroppen.
Butikktyveri og utveksling av prislapper meldes til politiet. Utveksling av prislapper kategoriseres som svindel.
Omatte kan ikkje haldast ansvarleg for stolne, tapte eller skada varer.
Omatte er ikkje erstatningsansvarlieg ved brann- og vannskader. I samband med brann, vatn eller innbrudd kan innboforsikringen din dekke tapet ditt – kontakt forsikringsselskapet ditt for meir informasjon.
Varen min er borte
Hvis vara din har forsvunnet fra standen, men ikkje er registrert seld, er den mest sannsynleg på ein anna stand. Kundane har ein tendens til å angre undervegs, og så legg dei frå seg produktet på ein tilfeldig stand.
Vi veit av erfaring at det kan vere vanskeleg å ha oversikt over heile butikken, og at ei vare kan dukke opp fleire veker etter at den har forsvunne. Dette skjer vanlegvis når ein annan standleigetakar pakkar saman. Se etter vara på din gamle stand, samt nabostander når du besøker butikken igjen.
Dersom vi mottek vara i kassen mens standleiga di fortsatt er aktiv, vert den returnert til standen.
Viss vi mottek varen i kassen etter at standleiga di er utløpt,
sender vi deg ei melding om at vara er funne.
Salg
Du kan halde salg på standen din, der du kan velge mellom 25% og 50% rabatt. På Min Omatte, under din bestilling, trykker du ganske enkelt "Rabatt" og velger ønsket rabattsats. Vi set opp rabattskilt på standen din.
Husk at rabatten gjelder alle varer du har lagt inn.
Eiendoms rettigheter
Følgende varer kan ikkje selgjast i Omatte:
Det er ikkje tillate å selgje kopivarer, f.eks. vesker, vesker, klokker osv.
Sikkerhetskompromitterende varer som tobakk, alkohol, mat, våpen, fyrverkeri, kvitevarer, eller annet som personalet anser som upassende eller støtende.
Det er ikkje tillatt å legge ut visittkort eller anna marknadsføring på standene.
Personalet har rett til å avvise eller disponere varer som anses skadeleg for butikkens standard, som f.eks. skitne, stinkende eller uhygieniske varer.
Betalingsformer
For nettbestilling aksepterer vi alle typer VISA og MasterCard og Vipps.
I butikken tar vi imot kontanter, Vipps, VISA, MasterCard eller Vipps
Pris og provisjon
Prisene er i henhold til gjeldende prisliste på nettsiden inkl. mva, inkludert en provisjonsprosent på 19 %, som automatisk vert trekt frå før overskuddet vert utbetalt til deg.
Du betaler ikkje moms og skatt på salget du gjer i butikken.
Virksomhet (salg av nye varer)
Bedrifter kan ikkje booke stand på nettet, men må bestill ved å kontakte Omatte.
Driv du bedrift via standen skal CVR-nummeret oppgis til butikken som så registrerer det.
Verksemda er sjølv ansvarleg for å rapportere korrekte opplysninger til Skatteetaten.
Angrerett og klagerett
Det er 14 dagers angrerett for standleie, men leiga vert ikkje refundert dersom leigeperioden har starta. Bestiller du mindre enn 14 dager før leigeperiodens start bekrefter du at du fråseier deg 14 dagers angrerett.
Salgsbetingelsar
Utleige av stand
Du bestiller og betaler for stand på vår heimeside www.omatte.no
Leiga er på dagsbasis, minimum 1 veke og inntil 12 måneder. Ei veke er 6 dager. Starter du f.eks. på ein mandag, vil du avslutte på ein lørdag.
Betaling og oppgjer
Betaling skjer til spesifisert konto til «Omatte».
To ganger i månaden overfører vi dine fordringer til bankkontoen du registrerer på Omatte:
Salget fra 1.-15. vert gjort opp den 30. same månad.
Salget fra 16-31. vert gjort opp den 15. månaden etter.
Dersom betalingsdatoen ikkje er en bankdag, vert pengane sett inn neste bankdag.
Prislapper
Alle varer er registrert på førehand gjennom "Omatte" som kan nås på www.omatte.no frå pc’en din, smarttelefon eller nettbrett.
Varer skal registrerast med ein detaljert skildring av vara som inneheld farge, merke, eigenskapar, størrelse og pris. For eksempel: Grønn Molo T-skjorte med biler, str 68, 49 kr.
Skildringa av vara er viktig for dei tilsette i kassen for å unngå svindel med utveksling av prislappar. Difor må også billigvarene ha en god beskrivelse, slik at det ikkje berre står "T-skjorte 50 kr".
Skildringa av vara er også ei god hjelp for deg, slik at du veit nøyaktig kva du har selt.
Prislappar vert trykt på våre kundedatamaskiner. Når standleiga startar må du kontakte personalet slik at vi kan sette deg i gang.
Dersom du ønsker å endre prisen på en eller flere varer, må denne oppdateres på nett og du vil da kunne skrive ut noen nye prislapper.
Etter at en prislapp er skrevet ut kan du ikke endre produktbeskrivelsen og prisen kan kun justeres ned. Ønsker du å endre beskrivelsen eller oppjustere prisen, må du derfor opprette varen på nytt.
Ved leie av ny stand er du selv ansvarlig for å endre prislappene. Har du leid flere forskjellige stands, må det festes nye prislapper når varer flyttes mellom de leide standene.
Oppstart
Når standen er bestilt og betalt, kan varene settast opp på standen fra kl 10.00 dagen leigeperioden startar.
Dersom du ikkje har sett opp varene dine på periodens første leigedag, kan Omatte fritt og uten varsel leige ut standen til annan part uten å refundere standleiga.
Stativa må ikkje flyttast på, og det må ikkje festast gjenstander til stativet.
Varene må plasseres på standen din. Du kan ikkje plassere varer på golvet ved din stand, på andre stands, på utstillingsbord eller andre plassar i butikken.
Varene skal arrangerast på ein måte der dei ikkje er til sjenanse for nabostands. F.eks. det er ikkje tillatt å henge kleshengere på standens sidestolper, da det sperrer for utsyn og adkomst til nabostandens varer.
Omatte kan plassere varene dine på temabord og utstillingsbord.
Bestilling og påfyll av standen din
Du er sjølv ansvarleg for å rydde opp på standen din. For at du skal selge så godt som muleg bør standen din være oversiktleg og ryddig.
Ikkje heng for mykje i standen din. Alle kle skal kunne henge på opphengsstanga og det bør vere plass til å "bla" gjennom kleda på opphengsstangen. Vi anbefaler at du har maksimalt 20 klesplagg hengande om gangen. Men det er du som bestemmer. Set opp korger eller boksar for småting slik at stativet er lett å sjå for kjøparane. Du er velkommen til å fylle på med nye varer gjennom heile leigeperioden.
Når leigeperioden din er over
Standen skal tømmast seinast en time før stengetid siste dag i leieperioden. Du er sjølv ansvarleg for å tømme standen.
Det er viktig at alle prislappar og alarmar blir verande på varene når standen vert tømd, da varer uten prislapp ikkje kan takast ut av butikken. Personalet vil sjekke varene dine ved skranken og alarmer vil bli deaktivert.
Dersom nokon andre kjem for å tømme standen for deg, må du sørge for å ringe og gi beskjed til butikken.
Dersom du ikkje har moglegheit til å pakke ned standen, kan betjeninga gjere det for deg. Denne tjenesten kostar 150kr og må avtalast på førehand. Om du ikkje hentar varene dine, eller har avtalt nedpakking av stand innan leigeperioden er over, vil det forekomme et gebyr på 200kr for at omatte må pakke ned standen din.
Produktforsikring
I Omatte gjer vi alt for å sikre varene dine best muleg. Vi har alarmer til gratis utlån for varer over 100 kr, slik at du kan sikre varene dine best muleg. Følgende forholdsregler anbefales:
Klesalarm er montert i én søm. Sett aldri alarmer i prislappen, vaskelappen, lommen eller stroppen.
Butikktyveri og utveksling av prislapper meldes til politiet. Utveksling av prislapper kategoriseres som svindel.
Omatte kan ikkje haldast ansvarleg for stolne, tapte eller skada varer.
Omatte er ikkje erstatningsansvarlieg ved brann- og vannskader. I samband med brann, vatn eller innbrudd kan innboforsikringen din dekke tapet ditt – kontakt forsikringsselskapet ditt for meir informasjon.
Varen min er borte
Hvis vara din har forsvunnet fra standen, men ikkje er registrert seld, er den mest sannsynleg på ein anna stand. Kundane har ein tendens til å angre undervegs, og så legg dei frå seg produktet på ein tilfeldig stand.
Vi veit av erfaring at det kan vere vanskeleg å ha oversikt over heile butikken, og at ei vare kan dukke opp fleire veker etter at den har forsvunne. Dette skjer vanlegvis når ein annan standleigetakar pakkar saman. Se etter vara på din gamle stand, samt nabostander når du besøker butikken igjen.
Dersom vi mottek vara i kassen mens standleiga di fortsatt er aktiv, vert den returnert til standen.
Viss vi mottek varen i kassen etter at standleiga di er utløpt,
sender vi deg ei melding om at vara er funne.
Salg
Du kan halde salg på standen din, der du kan velge mellom 25% og 50% rabatt. På Min Omatte, under din bestilling, trykker du ganske enkelt "Rabatt" og velger ønsket rabattsats. Vi set opp rabattskilt på standen din.
Husk at rabatten gjelder alle varer du har lagt inn.
Eiendoms rettigheter
Følgende varer kan ikkje selgjast i Omatte:
Det er ikkje tillate å selgje kopivarer, f.eks. vesker, vesker, klokker osv.
Sikkerhetskompromitterende varer som tobakk, alkohol, mat, våpen, fyrverkeri, kvitevarer, eller annet som personalet anser som upassende eller støtende.
Det er ikkje tillatt å legge ut visittkort eller anna marknadsføring på standene.
Personalet har rett til å avvise eller disponere varer som anses skadeleg for butikkens standard, som f.eks. skitne, stinkende eller uhygieniske varer.
Betalingsformer
For nettbestilling aksepterer vi alle typer VISA og MasterCard og Vipps.
I butikken tar vi imot kontanter, Vipps, VISA, MasterCard eller Vipps
Pris og provisjon
Prisene er i henhold til gjeldende prisliste på nettsiden inkl. mva, inkludert en provisjonsprosent på 19 %, som automatisk vert trekt frå før overskuddet vert utbetalt til deg.
Du betaler ikkje moms og skatt på salget du gjer i butikken.
Virksomhet (salg av nye varer)
Bedrifter kan ikkje booke stand på nettet, men må bestill ved å kontakte Omatte.
Driv du bedrift via standen skal CVR-nummeret oppgis til butikken som så registrerer det.
Verksemda er sjølv ansvarleg for å rapportere korrekte opplysninger til Skatteetaten.
Angrerett og klagerett
Det er 14 dagers angrerett for standleie, men leiga vert ikkje refundert dersom leigeperioden har starta. Bestiller du mindre enn 14 dager før leigeperiodens start bekrefter du at du fråseier deg 14 dagers angrerett.
OMATTE SECOND HAND
Org.nr. 930983675
Fjørevegen 6A, 6856 Sogndal
Tlf: 467 82 385
post@omatte.no
ÅPENINGSTIDER
man-fre 10-17
torsdag 10-18
lørdag 10-16
Nettside laga av Mia Sande
OMATTE SECOND HAND
Fjørevegen 6A, 6856 Sogndal
Tlf: 99245882
post@omatte.no
ÅPENINGSTIDER
man-fre 10-17
torsdag 10-18
lørdag 10-16